Zwroty i reklamacje

Zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 roku „ O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny” Klient może zrezygnować z towaru zakupionego w sklepie bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki. Jest to możliwe tylko wówczas gdy towar nie był używany, nie jest uszkodzony, posiada oryginalną metkę i zostanie odesłany w oryginalnym nie uszkodzonym opakowaniu. Zwracany towar należy odesłać razem z otrzymanym paragonem. Sklep gwarantuje zwrot kwoty równej cenie towaru. Pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 7 dni roboczych przelewem na konto wskazane przez Klienta lub przekazem pocztowym pod adres wskazany przez Klienta w zamówieniu. Koszt odesłania towaru nie podlega zwrotowi.

 

Wszystkie towary dostępne w sklepie są objęte gwarancją producenta.
Jeżeli po otrzymaniu towaru Klient znajdzie w nim wady techniczne lub uszkodzenia powstałe podczas dostawy powinien niezwłocznie powiadomić o tym fakcie sprzedawcę (telefonicznie lub mailowo) i odesłać uszkodzony towar pod adres sklepu.
Selit, ul. Kalinowa 12/7, 71-787 Szczecin, tel. 691 991 473

 

Sklep nie przyjmuje przesyłek wysłanych za pobraniem. Koszty związane z odesłaniem towaru reklamowanego zwracamy natychmiast po otrzymaniu przesyłki i rozpatrzeniu reklamacji.
Wszelkie reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni roboczych od ich wpłynięcia. Towar uszkodzony zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli nie będzie to możliwe (na przykład z powodu wyczerpania) sklep zwróci nabywcy równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inne dostępne w sklepie towary do wyboru.